top of page
נושאים בבלוג
מאמרים מומלצים

בחירת מטפלת לתינוק

חופשת הלידה עברה מהר והגיע הזמן לחזור לעבודה. זוהי נקודת משבר קשה לכל אמא- שמצד אחד כבר רוצה לחזור לעבודה ולצאת מהבית ומצד שני הפרידה מהתינוק קשה ביותר. כבר התרגלת לשגרה של האכלות, שינה, משחק, טיול בגינה. יצאת מהמרוץ בחוץ ובמקום ישיבות ופגישות יש שיחות עם אמהות אחרות על חוסר שינה בלילה והנקות. בין לבין את מנסה לתפוס תנומה, לכבס ולבשל. עכשיו כל זה נגמר ואת חוזרת למרוץ ולקריירה שטיפחת במשך שנים.

עכשיו מתחילה הדילמה: מה עושים? היכן מוצאים מטפלת לתינוק? איך תפקידי את האוצר היקר שלך בידיים של זרה גמורה? את מתחילה לברר בשיחות בגינה ודרך חברים ומכרים. איפה מוצאים מטפלות לתינוקות אמינות ומיומנות ועם זאת חמות ואוהבות? את שומעת המלצות אבל מה שטוב לאחרים לא בהכרח טוב לך. לפרסם בעיתון זה מפחיד ואת לא יודעת מי יענה על המודעה של מטפלת לתינוק.

הפתרון הוא לבחור מטפלת לתינוק באמצעות חברת השמה. באופן זה את לא צריכה לשבור את הראש ולנסות לחפש מטפלת לתינוק. החברה כבר ערכה סינון קפדני ובחרה את מיטב המטפלות.

חברת ההשמה למטפלות "מטפלא" מראיינת את המעומדות בצורה מקצועית וקפדנית. המעומדות שעוברות את הראיינות חייבות לעבור סדנאות והשתלמויות עבור מטפלות לילדים הכולל: קורס העשרה יעודי למטפלות לתינוקות, קורס החייאה ועזרה ראשונה, עיסוי תינוקות, תזונה והאכלת תינוקות, שלבי התפתחות פסיכולוגית וקוגנטיבית של תינוקות, חשיבות של סיפור סיפורים, מוזיקה ועוד... "מטפלא" עובדת עם המטפלות במשך שנים וכבר מכירה אותן. משפחות שהשתמשו בשירותי חברת מטפלא פונות אליה שוב בילד הבא.

תהליך חיפוש של מטפלת לתינוק עבור משפחה מקל על הקושי של האם להיפרד מהתינוק ומסיר מעליה את הצורך למצוא אישה מתאימה בלחץ זמן. חברת ההשמה למטפלות "מטפלא" מגדירה יחד עם המשפחה את הצרכים שלה ומי תהיה המטפלת האידיאלית עבורכם. מטפלא שולחת מטפלות לתינוקות שנמצאו מתאימות עבורכם לביתכם. אתם מראיינים אותן ובוחרים את המטפלת המתאימה לכם ביותר.

לאחר תחילת עבודת המטפלת, חברת ההשמה מטפלא ממשיכה להיות איתכם בקשר וניתן להתייעץ עימה בכל עניין. במקרה שאתם לא מרוצים או שהמטפלת מפסיקה לעבוד, חברת ההשמה מחליפה את המטפלת באופן מיידי.

חברת ההשמה למטפלות "מטפלא" מעניקה לך שקט נפשי בכך שאת מפקידה את תינוקך בידיים טובות, אוהבות ובטוחות. הסינון הראשוני נעשה עבורך ואת הסינון השני תוכלי לעשות בעצמך ובעזרת משפחתך, אם עדיין אינך בטוחה, תוכלי להתייעץ עם נציגת מטפלא בכדי למצוא את המטפלת האידיאלית עבורך.

תוכלי לחזור לעבודה נינוחה ולשלב את האמהות עם הקריירה בצורה המושלמת ביותר.

בניית אתרים: מאדורי פרם

bottom of page