• Facebook Clean
  • Twitter Clean
  • Pinterest Clean

רבות דובר על חשיבות העלים הירוקים בתזונה שלנו מזון שמרפא  - מדובר במזון עשיר ביותר בויטמינים ומינרלים.

 

לעלים הירוקים צפיפות תזונתית גבוהה, כלומר הם מכילים כמות גבוהה של נוטריאנטים (ויטמינים, מינראלים, נוגדי חמצון ואנטיאוקסידנטים) שמסייעים במניעת תהליכי הזדקנות של התאים ועוד שפע של רכיבים בריאים אחרים.

 

הם דלים בקלוריות ועשירים ב:

  • מינרלים - מגנזיום, ברזל, אבץ, סידן, זרחן ואשלגן

  • וויטמינים – C, E, A ו-K, חומצה פולית,

  • חלבונים וחומצות אמינו

  • נוגדי חמצון – פלבנואידים

  • הם עשירים בכלורופיל – הפיגמנט הירוק שנמצא בצמחים.

 

מהן יתרונות שתיית השייק ?

 

  • השייק קל מאוד לעיכול כיוון שהוא עובר את מכשולי מערכת העיכול,  ונספג מהר מאוד.

 

  • באכילת ירקות עלים ירוקים אנחנו לא לועסים מספיק זמן כדי לפרק את כל התאים ולהפוך אותם לכל חומצות האמינו שאנו צריכים. בשתיית שייק רכיבי המזון כבר מפורקים ונספגים מהר לתוך מחזור הדם.

 

  • השייק מעלה את כמות הויטמינים והמינרלים שהגוף צריך ולא תמיד מקבל במינון נכון ממזונות אחרים.

 

  • לאנשים עובדים הוא מהיר מאוד להכנה. ניתן להכין אותו מראש ולהביא בכלי זכוכית לעבודה כארוחת בוקר/ ביניים.

 

  • השייק אף מספק אנרגיה לפני פעילות גופנית.

 

את השייק מכינים בבלנדר חזק ולא במכונת מיצים על מנת לשמור על כל הערכים התזונתיים.

 

   ->>>>> למתכונים

בניית אתרים: מאדורי פרם